Titre

International Marketing Management. Strategies, Concepts and Cases in Europe (3 foto's)

Auteur
Langue

anglais

Éditeur

Oldenbourg, München

Prix

44,90

Détails

2011, als nieuw,harde kaft,325 pagina's

Plus d'informations
Met het aantal genoemde foto’s in de titel geven we een indruk van het boek. Uiteraard kan het boek meer foto’s en/of afbeeldingen bevatten.

Bladzijden schoon en netjes.

This book takes as its perspective that the customer undoubtedly is positioned in the center of the firm's overall management activities. True understanding of the customer requires efficient marketing research about the firm's international business environment. As discussed in the first chapters of the book, the firm's business success depends in part on its ethical standards; thus awareness of its environmental and social responsibility is required. The following chapters concentrate on various aspects of culturally biased customer behavior and how the firm ensures sensitivity when planning and selecting its marketing strategies. The most efficient techniques of international market segmentation, targeting, and strategic competitive positioning are introduced. Furthermore, concepts of consumer loyalty programs and their implementation in diversified international markets are presented. An important part is dedicated to describing suitable mixes of marketing policies for firms operating in culturally heterogeneous international markets. Finally, forecasting changes in consumer behavior as a tool of planning international marketing activities is taken into consideration. Marketing control mechanisms that seek to increase efficiency of selected marketing activities further contribute to the valuable insights of this publication.
Images
Glowik, Mario/Smyczek, Slawomir - International Marketing Management. Strategies, Concepts and Cases in Europe (3 foto's)
Glowik, Mario/Smyczek, Slawomir - International Marketing Management. Strategies, Concepts and Cases in Europe (3 foto's)
Glowik, Mario/Smyczek, Slawomir - International Marketing Management. Strategies, Concepts and Cases in Europe (3 foto's)
Boekentuin Alkmaar Alkmaar

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij zijn een stichting zonder winstoogmerk. Een derde van de vrijwilligers bij De Boekentuin heeft een afstand tot de arbeidsmarkt of met een beperking. Naast vrijwilligers met een uitkering werkt de stichting ook samen met niet-commerciële re-integratiebedrijven, Vluchtelingenwerk en maatschappelijk werk uit de regio Alkmaar. Onze stichting is ontstaan vanuit een particulier initiatief en werkt zonder (gemeentelijke) subsidies.

Voor verzending binnen Nederland hanteren wij een verzendprijs voor brievenbuspost van €4,90 en pakketpost van € 7,25. Verzending geschiedt via PostNL. Op alle verzendingen zit een Track en Trace code.
Verzendkosten België € 7,95 via DPD.

Overige landen op aanvraag.


Op alle verzendingen zit een Track en Trace code.

Bestellingen worden op basis van binnenkomst afgehandeld, dus het kan een enkele keer voorkomen dat een boek reeds verkocht is, maar over het algemeen zijn wij zeer up-to-date.


We do send worldwide.
We accept payment by Paypal. Our EU customers may pay directly to our bank account. We do requiere pre-payment. The details will be e-mailed to you. All prices are in Euro's and do not include shipping costs. Books are subject to prior sale.
All books are in good / very good condition unless otherwise stated.
The purchase may be returned (after contacting us) if the book is not in the condition described.

Entrez vos données ci-dessous pour commander ce titre à la librairie Boekentuin Alkmaar.

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

En visitant notre site Web, et en passant une commande, nos termes et conditions s'appliquent.

Inscrivez-vous comme acheteur gratuitement

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

  • Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
  • Vous gérez directement cette commande avec Boekentuin Alkmaar
  • Après votre commande vous et Boekentuin Alkmaar recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Boekentuin Alkmaar
  • L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
  • Boekentuin Alkmaar peut demander un prépaiement
  • Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.

7,6 millions de livres

Neuf et d'occasion

11100 librairies

Antiquaires et particuliers