Titre

Zorgmarketing in de praktijk - succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg

Auteur
Langue

néerlandais

ISBN

9789023243250

Éditeur

Uitgeverij Van Gorcum B.V.

Prix

39,50(Excl. toute livraison)

Frais de livraison

€ 2,95

Détails

2007 159pp Paperback / softback

Plus d'informations

Flaptekst

Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt ‘marketing’ steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisbaar hulpmiddel. In 'Zorgmarketing in de praktijk' passeren een groot aantal marketingthema’s de revue. Het boek geeft een actueel beeld van de stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg en de uitdagingen waarvoor zorgaanbieders zich gesteld zien. 'Zorgmarketing in de praktijk' bevat praktische handvatten voor het opstellen en invoeren van een marketingstrategie. Het boek legt de link tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen, en helpt zorgorganisaties om marktgerichter, klantgerichter en succesvoller te worden. Het boek bevat meer dan honderd marketingvoorbeelden van een breed scala aan zorgverleners. 'Zorgmarketing in de praktijk' is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt of te maken krijgt met het opstellen en uitvoeren van marketingplannen in de gezondheidszorg. Het boek biedt tal van nuttige inzichten en tips, en is zeer geschikt voor studenten in het hbo en wo. Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als onafhankelijk marketingadviseur in de gezondheidszorg. Hij begeleidt zorginstellingen bij het opstellen en uitvoeren van marketing-, CRM- en E-business-strategieën. Hij is verbonden aan verschillende opleidingsinstituten en initiatiefnemer van het Zorgmarketingplatform.Mooie recensie van Zorgmarketing in de praktijkRecensie Peter Vermeulen op managementboek.nl

Images
Leeuwen, S. van - Zorgmarketing in de praktijk - succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg
Boekstra Nijverdal

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.

Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.

De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

Entrez vos données ci-dessous pour commander ce titre à la librairie Boekstra.

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

En visitant notre site Web, et en passant une commande, nos termes et conditions s'appliquent.

Inscrivez-vous comme acheteur gratuitement

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

  • Ce livre est nouveau
  • Conditions d'utilisation
  • Après votre commande, vous et Boekstra recevrez un e-mail de confirmation
  • Vous traitez directement avec Boekstra. Dans le courrier électronique, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Boekstra
  • Boekstra peut demander un prépaiement
  • L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
  • Boekwinkeltjes.nl vous réunis uniquement vous et boekstra et n'est pas responsable du traitement de cette commande

7,5 millions de livres

Neuf et d'occasion

11100 librairies

Antiquaires et particuliers