Titre
Briljante businessmodellen
Auteur
Kemperman, Jeroen, Geelhoed, Jeroen, Hoog, Jennifer op 't
Langue
néerlandais
ISBN
9789462200074
Éditeur
Academic service
Prix
€ 27,50
Détails
2013, Gebonden
Plus d'informations
Het boek is in prima Staat!
Samenvatting
Je hebt het gevoel dat je organisatie het écht anders moet doen, maar je weet nog niet hoe. Toch vraagt de markt om nieuwe aanpakken. Laat je inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en daarmee echt iets veranderd hebben in de levens van alle betrokkenen.
Briljante businessmodellen biedt deze inspiratie en is praktisch toepasbaar voor je eigen organisatie. De briljante businessmodellen schitteren door verschil. Tegelijk zijn ze zonder uitzondering:
1 Visiegedreven vanuit de overtuiging hoe het echt anders moet.
2 Volhardend, radicaal en consequent in het businessmodel.
3 Baanbrekend in het leven van mensen en de spelregels in de markt.
Zestien briljante businessmodellen laten stuk voor stuk zien dat het onmogelijke mogelijk is op een verrassend eenvoudige manier. Ze raken je uit onverwachte hoek. Ervaar hoe:
- VOC & Raiffeisen het fundament hebben gelegd voor NV en coöperatie.
- Efteling & AFC Ajax onuitwisbare herinneringen maken.
- Ristorante D'O & Iittala het verhaal op tafel krijgen.
- Albert Heijn & Home Plus bieden wat mensen nog niet weten te willen.
- Duvel & Illy b(r)ouwen met ambachtelijke producten.
- IKEA & LinkedIn de klant aan het werk zetten.
- Zara & Zappos klantcontact de macht geven.
- Aravind & NH zorg aan veel meer klanten bieden voor lagere prijzen.
Samenvatting
Je hebt het gevoel dat je organisatie het écht anders moet doen, maar je weet nog niet hoe. Toch vraagt de markt om nieuwe aanpakken. Laat je inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en daarmee echt iets veranderd hebben in de levens van alle betrokkenen.
Briljante businessmodellen biedt deze inspiratie en is praktisch toepasbaar voor je eigen organisatie. De briljante businessmodellen schitteren door verschil. Tegelijk zijn ze zonder uitzondering:
1 Visiegedreven vanuit de overtuiging hoe het echt anders moet.
2 Volhardend, radicaal en consequent in het businessmodel.
3 Baanbrekend in het leven van mensen en de spelregels in de markt.
Zestien briljante businessmodellen laten stuk voor stuk zien dat het onmogelijke mogelijk is op een verrassend eenvoudige manier. Ze raken je uit onverwachte hoek. Ervaar hoe:
- VOC & Raiffeisen het fundament hebben gelegd voor NV en coöperatie.
- Efteling & AFC Ajax onuitwisbare herinneringen maken.
- Ristorante D'O & Iittala het verhaal op tafel krijgen.
- Albert Heijn & Home Plus bieden wat mensen nog niet weten te willen.
- Duvel & Illy b(r)ouwen met ambachtelijke producten.
- IKEA & LinkedIn de klant aan het werk zetten.
- Zara & Zappos klantcontact de macht geven.
- Aravind & NH zorg aan veel meer klanten bieden voor lagere prijzen.
- Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
- Vous gérez directement cette commande avec Second Shelf
- Après votre commande vous et Second Shelf recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Second Shelf
- L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
- Second Shelf peut demander un prépaiement
- Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.