Titre

Het succes van shared services? Jij!

Auteur
ISBN

9789491442230

Éditeur

Expertboek

Prix

27,99

Détails

Staat: Als nieuw / Bladzijden: / Druk: 1 / Art.nr. : 34a88c94-7640-402f-a2db-72210a0aa2d8 / Vindplaats: opslag

Plus d'informations
Eindelijk een boek voor de (financiële) shared service professional! Een complete gids die zich richt op dé kritische succesfactor van shared service organisaties: de mens.

Het succes van een shared service staat of valt met een goede inpassing in de organisatie. Hiervoor is een perfect samenspel nodig van mens, automatisering en processen, met de mens als regisseur. Alleen dan zal een shared service maximale voordelen opleveren in de vorm van synergie, efficiëntie, hoogwaardige kennis(deling) en kwalitatief goede professionals. Oftewel, zoals een shared service altijd al was bedoeld: niet alleen een efficiënt administratiecentrum maar de kern van waardecreatie in de organisatie die klanten tot fans weet te maken. Dat is geen utopie maar realiteit als je zorgt dat je shared service organisatie helemaal klopt.

Met deze gids wil ik bijdragen aan de verdere professionalisering van (financiële) shared service organisaties en hun mensen. Deze gids is zowel gericht op leidinggevenden als medewerkers in shared services. Het SEED-model leidt de lezer door de continue verbeteringen in shared services in verschillende stadia en de rollen die professionals hierin hebben. SEED staat voor Standaardisatie, Effectiviteit, Efficiëntie en Development end-to-end. Dit model helpt professionals de shared service organisatie te zien als een kans in plaats van een bedreiging.

Deze praktische gids biedt de shared service professional essentiële handvatten voor het verbeteren van de dienstverlening, aansturing en inzet van eigen competenties. De inzichten in deze gids zijn gebaseerd op cases uit de praktijk en hebben hun waarde dus al bewezen. Kortom: een 'must read' waar de lezer direct mee aan de slag kan!

Over de auteur:
Een verkoper kan veel producten verkopen, als het product niet overeenkomt met wat hij belooft verkoopt hij een probleem in plaats van een oplossing. Shared services en ondersteunende processen hebben een belangrijke rol in het waarmaken van wat een organisatie verkoopt. Als je van je klant een fan wil maken, moet de totale organisatie kloppen.

Shared service stelt aan professionals, medewerkers en leidinggevenden dan ook hoge eisen. Om een waardevolle bijdrage te blijven leveren, moeten professionals zich continu ontwikkelen.

Met deze gids wil Carina van Reeven bijdragen aan deze ontwikkeling van (financiële) shared service professionals. Deze gids leidt de lezer door de continue verbeteringen in shared services in verschillende stadia en de rollen die professionals hierin hebben. Deze gids biedt de shared service professional handvatten om een passende rol te nemen in het verbeteren van de dienstverlening.

Drs. Carina van Reeven RC is bedrijfskundige, registercontroller en shared service professional. Carina is gefascineerd door hoe (grote) organisaties hun doelen realiseren. De afgelopen 30 jaar spelen shared services hierin een prominente rol.

Ze heeft ervaring als accountmanager en commercieel leidinggevende in hoe van een klant een fan te maken. Daarnaast heeft ze ruime ervaring opgedaan als medewerker en als leidinggevende van ondersteunende diensten en shared services. Denk hierbij aan shared services voor financiële administratie, personeelsadministratie, wagenparkbeheer, onderhoud, vastgoed, facilities en logistiek.

Kijk voor meer informatie over shared services op www.sharedservicegids.nl.
Images
Carina van Reeven - Het succes van shared services? Jij!
Oudefotoboeken Rhenen

Geachte klant,

Let op: U betaalt per bestelling €4,35 dus ook als u meerdere boeken tegelijk bestelt blijven de verzendkosten het zelfde.
Dit tarief is voor Nederland!
Tarief voor België is €9,50

Met vriendelijke groet,

Team Oudefotoboeken.nl

Entrez vos données ci-dessous pour commander ce titre à la librairie Oudefotoboeken.

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

En visitant notre site Web, et en passant une commande, nos termes et conditions s'appliquent.

Inscrivez-vous comme acheteur gratuitement

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

  • Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
  • Vous gérez directement cette commande avec Oudefotoboeken
  • Après votre commande vous et Oudefotoboeken recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Oudefotoboeken
  • L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
  • Oudefotoboeken peut demander un prépaiement
  • Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.

7,5 millions de livres

Neuf et d'occasion

11100 librairies

Antiquaires et particuliers