Titre
Thuis in Nederland Praktisch handboek voor Diversity Marketing
Auteur
Romer, Rene e.a.
Langue
néerlandais
ISBN
9789014090849
Éditeur
Kluwer
Prix
€ 12,50
Détails
2002 / hardcover / 306 pag. / 538 gram / gelezen en in goede staat
Plus d'informations
Senioren willen hun kleinkinderen verwennen. Homoseksuele echtparen hebben als tweeverdieners veel geld. Mannen houden van auto' s als status symbool en allochtone jongeren kopen om dezelfde reden mobiele telefoons. Vrouwen bereikt je via Net5 , mannen via V8 en gezinnen via RTL4. Het is duidelijk: marketeers doen niets liever dan mensen in hokjes plaatsen. Het houdt de wereld overzichtelijk en campagnes kunnen makkelijker worden aangekleed. Maar wat te doen met nieuwe culturen? Zijn ze 'gewoon'Nederlands, waarvoor een speciale benadering niet nodig is? Of zijn ze zo anders dat ze alleen via nieuwe wegen zijn te benaderen? 'Thuis in Nederland' gaat hier op in en laat zien hoe makkelijk marketeers die verschillende culturen kunnen benaderen.
Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer het merkenbeleid, een-op-een-communicatie, internetcommunicatie, scene marketing, brand experience en het gedifferentieerde medialandschap in Nederland. Talrijke praktijkvoorbeelden geven aan hoe marketeers deze middelen kunnen inzetten, ook bijvoorbeeld op de arbeidsmarkt.
'Thuis in Nederland' is bedoeld voor marketeers die van mening zijn dat de 2,9 miljoen allochtone Nederlanders tot hun doelgroep behoren. Het boek gaat slechts ten dele over etnomarketing, waarbij de nieuwe markt via etnische lijnen wordt bewerkt. Het boek wil juist de nieuwe Nederlanders 'insluiten; als doelgroep binnen alle communicatiedisciplines.
Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer het merkenbeleid, een-op-een-communicatie, internetcommunicatie, scene marketing, brand experience en het gedifferentieerde medialandschap in Nederland. Talrijke praktijkvoorbeelden geven aan hoe marketeers deze middelen kunnen inzetten, ook bijvoorbeeld op de arbeidsmarkt.
'Thuis in Nederland' is bedoeld voor marketeers die van mening zijn dat de 2,9 miljoen allochtone Nederlanders tot hun doelgroep behoren. Het boek gaat slechts ten dele over etnomarketing, waarbij de nieuwe markt via etnische lijnen wordt bewerkt. Het boek wil juist de nieuwe Nederlanders 'insluiten; als doelgroep binnen alle communicatiedisciplines.
Images
Koos Tak
Zevenaar
Veel literatuur, filosofie, kunst en wetenschap voor den mensch.
VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT (woorden vervliegen, het geschreven woord blijft)
Posttarieven 2024:
NEDERLAND:
Brievenbuspost (38x26,5x3,2 cm) afhankelijk van gewicht:
- 100 gram tot 2 kilo € 3,85
Pakketpost via postnl: € 7,70 (tot 10 kilo)
Verzending via DHL ook mogelijk.
Buitenland:
BELGIË: € 8,15 via DPD
- Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
- Vous gérez directement cette commande avec Koos Tak
- Après votre commande vous et Koos Tak recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Koos Tak
- L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
- Koos Tak peut demander un prépaiement
- Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.