Titre
Geheime gebaren / Makkelijk lezen 11-12 jaar
Auteur
Jonge, Joke de
Langue
néerlandais
ISBN
9789077822227
Éditeur
Tricht, Uitgeverij Van
Prix
€ 3,95(Excl. toute livraison)
Détails
2008, 104pp, paperback in nieuwstaat. Het boek kan door de brievenbus. Met evt. nog een paar vergelijkbare boekjes erbij
Plus d'informations
snap ik er niet veel van.
Zij gebaren zo snel met elkaar.
Joliens stem klinkt teleurgesteld.
'Ja lieverd, zegt haar moeder.
Maar dat hebben dove mensen nou altijd
als wíj praten
Jolien zit die ochtend wel twee uur in haar
Gebarenwoordenboek te kijken.
'Je wilt het echt graag leren, he, zegt haar moeder.
Jolien knikt.
Dit geheim kan ze haar moeder wel vertellen.
Het andere over de mooie jongen niet.
Jolien en Anne zijn hartsvriendinnen. Jolien kent een paar gebaren uit de gebarentaal omdat ze een dove opa heeft. Dan ontmoet ze Thijs, een doof jongetje uit de buurt. Ze gaat op Thijs passen en daarom wil ze nog meer gebaren leren. Samen met haar vriendin Anne leert ze gebaren van haar opa. Maar als de vriendinnen ergens buiten een keertje hun geheime taal gebruiken, krijgen ze een achtervolger achter zich aan Wat wil hij van hen?
Images
Wat leuk dat je (misschien wel) iets gaat bestellen in mijn winkeltje!
Vaak kan er nog een boek (of meerdere boeken) bij je bestelling voor dezelfde verzendkosten. Ook bij brievenbuspost.
Kosten voor een brievenbuspakket zijn 4,35 euro.
Wat kleinere/lichtere boekjes kunnen vaak verstuurd worden voor 3,85 euro (dan wel zonder trackingcode)
Een pakket tot 10 kg naar een DHL afhaalpunt kost 5,45 euro, thuisbezorgd 6,95 euro.
Verzenden naar België vanaf 8,88 euro.
Om makkelijker te zoeken tussen mijn andere boeken op categorie, trefwoord etc. kun je ook op de website kijken, www.dekoopjeskoffer.nl.
Verder staan er veel boeken ook op marktplaats, en kun je me vinden op Facebook en Instagram.
- Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
- Vous gérez directement cette commande avec de Koopjeskoffer
- Après votre commande vous et de Koopjeskoffer recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de de Koopjeskoffer
- L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
- de Koopjeskoffer peut demander un prépaiement
- Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.