Titre

Het rijk van koning klant. Van klantenwerving naar klantenbinding

Auteur
Langue

néerlandais

ISBN

9789059312241

Éditeur

Lemma

Prix

10,00

Détails

2003, paperback, 154 blz. zeer goed

Plus d'informations
Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten.

Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantenservice eigenlijk voornamelijk wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie.



Het rijk van koning klant beschrijft het geheim van een optimale klantenbinding. Het eerste deel van dit boek behandelt de eigen persoonlijkheid. Hierbij wordt gekeken naar de drijfveren van mensen en de rol die de klant speelt bij het maken en realiseren van keuzes. Vervolgens behandelt de auteur de zeven niveaus van klantgerichtheid en gaat hij nader in op de competenties, vaardigheden, het gedrag en de omgeving van de medewerker. In het tweede deel van dit boek onderzoekt de auteur hoe klantgerichtheid in de dagelijkse praktijk kan worden toegepast.



Het rijk van koning klant is bijzonder interessant voor iedereen die meer inhoud en structuur wil geven aan interne en/of externe klantenrelaties.



Harald Pol is werkzaam voor Excence Consulting. Dit marketing-, communicatie- en organisatieadviesbureau is gespecialiseerd in vraagstukken op het gebied van kwaliteit en klantgerichtheid. Hij schreef eerder het boek Effectief Klachtenmanagement als instrument voor verbetering van kwaliteit en klantgerichtheid.
Images
Pol, Harald - Het rijk van koning klant. Van klantenwerving naar klantenbinding
J.M. v/d Meer Alphen aan den Rijn

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.

Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.

Entrez vos données ci-dessous pour commander ce titre à la librairie J.M. v/d Meer.

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

En visitant notre site Web, et en passant une commande, nos termes et conditions s'appliquent.

Inscrivez-vous comme acheteur gratuitement

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

  • Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
  • Vous gérez directement cette commande avec J.M. v/d Meer
  • Après votre commande vous et J.M. v/d Meer recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de J.M. v/d Meer
  • L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
  • J.M. v/d Meer peut demander un prépaiement
  • Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.

7,6 millions de livres

Neuf et d'occasion

11100 librairies

Antiquaires et particuliers