Titre
Innovations in the Designing and Marketing of Information Services
Auteur
Langue
anglais
ISBN
9781799814825
Éditeur
Business Science Reference
Prix
€ 257,60(Excl. toute livraison)
Frais de livraison
€ 2,95
Détails
2019 350pp Gebonden
Plus d'informations
Flaptekst
Provides emerging research exploring the theoretical and practical aspects of improving and expanding information resources and services in a cost-effective way. The book features coverage on a broad range of topics, including e-resources, knowledge ethics, and user-friendly technology.
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
- Ce livre est nouveau
- Conditions d'utilisation
- Après votre commande, vous et Boekstra recevrez un e-mail de confirmation
- Vous traitez directement avec Boekstra. Dans le courrier électronique, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Boekstra
- Boekstra peut demander un prépaiement
- L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
- Boekwinkeltjes.nl vous réunis uniquement vous et boekstra et n'est pas responsable du traitement de cette commande