Titre
Webvertising Online advertising & online marketing
Auteur
Boom Arie den
Langue
néerlandais
Éditeur
Marketing
Prix
€ 6,95(Excl. toute livraison)
Détails
Paperback in goede staat
Plus d'informations
Marketing maakt gebruik van reclame, ook op internet. Internet is het snelst groeiende en het meest innovatieve medium van alle reclamemedia. Internetreclame is er in vele vormen. Je kunt online reclame maken via het world wide web, zogeheten webvertising, of via e-mail en nieuwsgroepen. Webvertising wordt steeds meer afgestemd op de individuele bezoeker van een internetpagina: het is een onderdeel van de direct marketing campagne. Het grote verschil tussen de klassieke marketing en internetmarketing is de veel grotere snelheid. Er kan in korte tijd veel worden verdiend maar ook veel verloren.
In dit CRM-cahier beschrijft Arie den Boon de verschillende vormen van webvertising. Daarbij vergeet hij de doelgroep en de kosten niet. De lezer die meteen wil proberen veel te verdienen, kan gebruik maken van een praktisch stappenplan voor webvertising.
Arie den Boon is Senior Consultant bij Verify Nederland BV, een onderneming die met behulp van eye-tracking registreert hoe het publiek naar reclameuitingen kijkt en of het kennisneemt van de inhoud van reclame-uitingen. De methodologie van markt-, media- en perceptieonderzoek loopt als een rode draad door al zijn activiteiten. Hij heeft validatiestudies uitgevoerd van het bereiksonderzoek gedrukte media, het Continu Kijkonderzoek, het Continu Luisteronderzoek en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van meetinstrumenten voor eye-tracking van internetpagina's. Ook verzorgt hij mediatrainingen en is hij (mede)auteur van de boeken Bereiksonderzoek en Mediaplanning en het standaardwerk Medio & Reclame.
Internet biedt buiten veel informatie ook een tal van mogelijkheden voor marketing. Dit boek maakt onderdeel uit van een serie boeken waarin customer relationship management centraal staat. In dit deel wordt specifiek ingegaan op webvertising, reclame via Internet. In de verschillende hoofdstukken worden diverse relevante onderwerpen in duidelijke taal kort beschreven. Zo komen verschillende reclamevormen voor Internet, maar ook de mogelijke doelgroepen, kosten en effecten van dit soort reclame aan de orde. Tot slot wordt een stappenplan volgens marketingprincipes weergegeven. Het boek is geïllustreerd met allerlei voorbeelden van banners, cookies en andere interfaces. Ondanks het gebruik van vele vaktermen een zeer toegankelijk geschreven boek waarin veelvuldig verwezen wordt naar theoretische beginselen van marketing. Een schrijven dat de marketeer en ondernemer handige suggesties tot reclame-uitbreiding biedt
In dit CRM-cahier beschrijft Arie den Boon de verschillende vormen van webvertising. Daarbij vergeet hij de doelgroep en de kosten niet. De lezer die meteen wil proberen veel te verdienen, kan gebruik maken van een praktisch stappenplan voor webvertising.
Arie den Boon is Senior Consultant bij Verify Nederland BV, een onderneming die met behulp van eye-tracking registreert hoe het publiek naar reclameuitingen kijkt en of het kennisneemt van de inhoud van reclame-uitingen. De methodologie van markt-, media- en perceptieonderzoek loopt als een rode draad door al zijn activiteiten. Hij heeft validatiestudies uitgevoerd van het bereiksonderzoek gedrukte media, het Continu Kijkonderzoek, het Continu Luisteronderzoek en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van meetinstrumenten voor eye-tracking van internetpagina's. Ook verzorgt hij mediatrainingen en is hij (mede)auteur van de boeken Bereiksonderzoek en Mediaplanning en het standaardwerk Medio & Reclame.
Internet biedt buiten veel informatie ook een tal van mogelijkheden voor marketing. Dit boek maakt onderdeel uit van een serie boeken waarin customer relationship management centraal staat. In dit deel wordt specifiek ingegaan op webvertising, reclame via Internet. In de verschillende hoofdstukken worden diverse relevante onderwerpen in duidelijke taal kort beschreven. Zo komen verschillende reclamevormen voor Internet, maar ook de mogelijke doelgroepen, kosten en effecten van dit soort reclame aan de orde. Tot slot wordt een stappenplan volgens marketingprincipes weergegeven. Het boek is geïllustreerd met allerlei voorbeelden van banners, cookies en andere interfaces. Ondanks het gebruik van vele vaktermen een zeer toegankelijk geschreven boek waarin veelvuldig verwezen wordt naar theoretische beginselen van marketing. Een schrijven dat de marketeer en ondernemer handige suggesties tot reclame-uitbreiding biedt
- Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
- Vous gérez directement cette commande avec Ab antiquarimaat
- Après votre commande vous et Ab antiquarimaat recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Ab antiquarimaat
- L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
- Ab antiquarimaat peut demander un prépaiement
- Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.